Gigi Hadid Look

Cześć wszystkim ! Dzisiaj przychodzę do was z postem o stylizacjach Gigi Hadid. Bardzo podoba mi się jej styl i postanowiłam się nim ...


Cześć wszystkim !
Dzisiaj przychodzę do was z postem o stylizacjach Gigi Hadid. Bardzo podoba mi się jej styl i postanowiłam się nim trochę z wami podzielić. Według mnie ubiera się ładnie, klasycznie i nie przesadza z ozdobami i strojnymi ubraniami jak niektóre z gwiazd. Niżej możecie zobaczyć tańsze zamienniki jej ubrań. Postanowiłam, że zrobię kilka postów właśnie ze stylizacjami gwiazd i zamiennikami. Mam nadzieję, że wam się spodoba :)

 Koszula - klik     Spodnie - klik    Buty - klik    Okulary - Rayban Clubmaster


shein



Blue jacket
105 PLN - shein.com


Stretch jeans
77 PLN - shein.com


Black shoes
150 PLN - shein.com


Fringe purse
51 PLN - shein.com







knjkd


Blue jacket
99 PLN - romwe.com


Women Denim Black Pant
63 PLN - romwe.com


White lingerie
31 PLN - romwe.com


Lace up boots
romwe.com


Black purse
50 PLN - romwe.com

Gigi Hadhid



Long dress
43 PLN - shein.com


Adidas Originals high top sneaker
315 PLN - openingceremony.us


Kurtka damska
sklep.house.pl


kopertówka
sklep.house.pl

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Czy to nie czasem o niej mówi się,że to modelka plus size? Bo podobno o któreś się mówi :)
    Mój blog
    Mój profil na DDOB
    Mój kanał
    Mój FanPage - przez polubienie bardzo mi pomożesz
    Moja kandydatura do Blog Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ją lubię i cudowne zestawy *-* Zwłaszcza 3 ♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją i ma świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Gigi! Świetny pomysł na posta, wybrałaś bardzo ładne jej stylizacje!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te zestawy :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się jej stylizacje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym postem! Rzeczywiście ubiera się całkiem nieźle. Przypadło mi do gustu. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Gigi! To zdecydowanie moja ulubiona modelka! :) styl ma świetny, chętnie wzoruję się.a jej stylizacjach ��

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥ Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga postaram się owdzięczyć ♥

Flickr Images